* Rynek szkoleń to platforma ułatwiająca kontakt między osobami/firmami szukającymi szkolenia,
a podmiotami mogącymi je przeprowadzić.
Szkolenia promowane | |
Telefoniczna Obsługa Pacjenta -2 dniowe warsztaty praktyczneWSTRONEROZWOJUSzkolenie przeznaczone jest dla pracowników, którzy komunikują się z Pacjentami przez telefon. Termin: 2024-06-19 - 2024-06-20 Lokacja: WARSZAWA, Mazowieckie |
1290.00 zł 1586.70 zł brutto (Vat 23%) |
Odwołana konferencja CRM Silesia -IT.2009-04-24 10:44:38Z przykrością pragnę poinformować, iż konferencja CRM Silesia -IT została odwołana. Jednocześnie informujemy, iż tematyka konferencji CRM zostanie włączona do programu III Śląskiego Kongresu Ludzi Marketingu. |
|
Rewolucje w nauce2008-07-21 14:04:41Rewolucja naukowa - gwałtowne przejście od jednego do drugiego sposobu widzenia świata o odmiennych założeniach i kanonach naukowości, powodujące przewartościowanie panującego w nauce paradygmatu. To oczywiście definicja oparta na poglądach myślicieli. Idąc dalej tym torem myślenia warto zastanowić się na tym, z jakim typem nauki mamy obecnie do czynienia? |
|
Polskie uczelnie coraz chętniej wprowadzają e-learning2008-05-28 14:19:25W Polsce pierwsze studia przez Internet uruchomiono ponad sześć lat temu. Obecnie ponad 20 uczelni, w tym Politechnika Warszawska prowadzi e-studia na wybranych kierunkach. |
|
Podstawy obsługi komputera2009-06-30 15:26:48Komputer w dzisiejszych czasach to podstawowe narzędzie pracy w każdej firmie, a także w domu. Dzięki komputerowi możemy zrobić o wiele więcej i szybciej niż tradycyjnymi metodami. W zależności od trybu pracy wybieram - komputer stacjonarny, jeśli pracujemy większość czasu w biurze/w domu, lub laptopa, który umożliwia nam pracę w terenie i ciągły, bezprzewodowy dostęp do Internetu. |
|
ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT2009-08-11 11:37:26"ZMIANY LUB ROZWIĄZANIE ZAWARTYCH UMÓW IT" 3 września 2009 roku, Warszawa |
Szkolenia biznesowe Marketingowe kurs rachunkowości Kazimierz Dolny, Lubelskie
© 2010 - 2024 Aplit.pl Wszelkie prawa zastrzeżone.